Alla inlägg under januari 2012

Av Ellen - 31 januari 2012 22:00

Imorgon är det fn-rollspel som gäller. Jag nyser hela tiden och har ont i halsen, kul.. Aja, hoppas att jag kan gå alla tre dagarna iallafall. Angående klädseln vi ska ha på oss blir det en kjol som går till knäna, skjorta och kavaj, haha. Vi är landet Tanzania, ganska intressant faktiskt! Kommer nog bilder från detta senare!  

Ha det bra!

Av Ellen - 31 januari 2012 12:00

Hittills har dagen varit perfekt. 2 lektioner, sedan slutade jag vid 11. Solen lyser och det är helt vindstilla så tänkte gå ut och springa en runda nu när jag ändå har tid. Resten av veckan slutar jag halv 5 så då lär det ju inte bli något.. hörs senare!

/E

Av Ellen - 30 januari 2012 23:00

Internet krånglar, därför jag inte har uppdaterat. Hoppas allt är bra med er! Här är det prima. Nu ska jag sluta vara så lat och äta massa godis. Köpte träningsbyxor/tights idag så nu ska jag minsann börja träna, det är på tiden.

Snackade med pappa igår. Blir att åka till honom om ett par veckor när jag är ledig. Träffa syskonen med, saknar dem så mycket! Blir dock bara en kort visit med tanke på skolan och studion som jag också ska spendera lite tid på!  

Nu ska jag sova..godnatt!

Kraam.

  

                                    Bild från Mallorca 2011

Av Ellen - 28 januari 2012 14:43

Lördag..så skönt! Sov till halv 10. Tråkig dag, så tog bussen in till stan. Hittade två par snygga shorts så nu tycker jag våren kan komma så man kan använda dem också! Men först och främst längtar jag till resan i mars. Det ska bli härligt att komma bort från detta kalla. 


Puss, E


Jeansshorts från Aima och skinnshortsen är från MQ 

Av Ellen - 27 januari 2012 17:48

Yes, nu har jag det!

  Väska från Glitter 

   Örhängen från Ur&Penn

    Ring från HM

 

Supernöjd med dagens köp!

Av Ellen - 27 januari 2012 13:34

Hemma från idrotten. Nu ska jag duscha och fixa lite sen måste jag till stan och köpa en supersnyggt skärp! hihi. Kommer bilder sen, puss.

 

 

Av Ellen - 26 januari 2012 19:30

På bussen hem från skolan mötte jag Louise. Åkte hem till mig, fikade och snackade, mycket trevligt. Vi hade mycket att ta igen! Synd att vi ses så sällan..får bli ändring på det!

Lite senare åkte jag och mamma och handlade, nästan helt tomt i kylskåpet, haha. När jag såg att de sålde Lindts choklad billigt var jag tvungen att ha det. Även två chokladkakor blev det. Ska tjocka mig riktigt mycket ikväll, haha. 

Ha det bra! Puss!

 

      

Av Ellen - 26 januari 2012 00:22

Hopplöst när man går och lägger sig några timmar på eftermiddagen och sen kan man inte sova på kvällen. Gick upp och gjorde lite kaffe. Får väl kolla på en film eller något, sedan somnar jag förhoppningsvis!

Natti 


   

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Ellen och älskar kläder och mode!
Går tredje året på gymnasiet och vill bli fotograf.
Hoppas ni gillar det jag skriver!

Puss;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards