Alla inlägg under februari 2012

Av Ellen - 29 februari 2012 19:36

   

      

  

 

Det blev en del nya grejer i Växjö..bland annat dessa två snygga vårjackorna. Är verkligen supernöjd! Det är till och med vårvärme ute så man kan använda dem.

Nu ska jag gå och göra kaffe latte och sen sova. Ha det bra!  


Av Ellen - 28 februari 2012 20:42

Idag fyller mamma år så har precis ätit gott och gett henne preseter. Gav henne ett halsband och lite annat smått och gott. Snart blir det kladdkaka och jordgubbar, mums! 

Tiden går riktigt fort nu, knappt fyra veckor kvar sen ledig igen, skönt! Men ser först fram emot helgen!

Ha en bra kväll

Puss, E

Av Ellen - 27 februari 2012 23:18

Jag och bror

 

 

  High tech, haha!

 

Älskar pappas bil! hehe. 

Syskonen 

Av Ellen - 26 februari 2012 21:34

Hemma efter några riktigt trevliga dagar! Skulle tagit tåget hem men det var nturligtvis ersatt med buss just när jag skulle åka..så tog lite längre tid än väntat. Igår var jag hos min bror och hans familj, vi fikade och min söta brorsdotter och jag älskar verkligen chokladbollar, hihi.

Kort visit men får åka dit snart igen! 

 

 

    

Av Ellen - 25 februari 2012 20:44

Har precis ätit tacos med Sandra. Nu kollar vi melodifestivalen och äter lite godiis, hihi.

Glömde min kamerasladd så bilder från dagen kommer senare! Imorgon åker jag hem till Kristianstad igen, kommer bli skönt med tanke på att jag är lite sjuk.. 

Kraaam!

Av Ellen - 25 februari 2012 02:13

Klockan är kvart över två och jag måste nog snart sova. Gjort stan med Sandra idag och imorgon blir det mer shopping! Men först ska vi till min bror och fika, mysigt.

Igår när jag åkte hit, åkte jag i mina nya skor som jag köpte häromdagen och nu har jag skoskav som bara den! haha, men så är det när man ska gå med klackar!

Men nu ska jag sova, godnatt alla! 

 

Av Ellen - 23 februari 2012 22:13

Kom fram med tåget kvart i fyra. Sover hos syrran inatt och imorgon blir det shopping med Sandra (min systerdotter). Just nu ska vi kolla film och varför inte några skumtomtar till det? haha!

Stannar troligtvis här i Växjö till söndag. Kommer sakna dig otroligt!

Ha en bra kväll!

 

 

Av Ellen - 23 februari 2012 12:46

Nu är det snart dax att ta bussen in till stan och sedan tåget mot Växjö. Skönt väder ute, sol och 7 plusgrader, äntligen kan man ha sin skinnjacka! När jag kommer till Växjö står min kära syster där och väntar på mig, hoppas på några riktigt trevliga dagar i småland! 

 

Puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Ellen och älskar kläder och mode!
Går tredje året på gymnasiet och vill bli fotograf.
Hoppas ni gillar det jag skriver!

Puss;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards