Alla inlägg under juli 2012

Av Ellen - 31 juli 2012 12:54

Vaknade av världens smäll..åskade som bara den ute. Gick upp och gjorde kaffe och eftersom vädret inte blir mycket bättre blir det en slappdag inomhus. Framåt kvällen kommer Thomas och hämtar mig, vi är taggade inför Danmark imorgon!

Puss på er!


   

Av Ellen - 31 juli 2012 00:34

..jag uppdaterade bloggen. Har knappt varit hemma, passar på att vara med Thomas så mycket som möjligt. Bara tre veckor kvar nu, sen börjar skolan igen..

Helgen som gick var trevlig. Började med att Thomas kompis Jesper och hans tjej kom från småland. Vi grillade, åt massa chips och myste. De stannade över natten och åkte hem på lördagen.

Vänner till familjen kom på besök från Halmstad. Fint var vädret och det blev en lyckad lördag!


Idag åkte vi in till stan för att köpa present till Thomas mamma. Firade henne ikväll och åt en mycket god tårta!


På onsdag blir det Bakken, längtar!


   

Av Ellen - 27 juli 2012 08:58

..VÄRMEEEEN!

Hela veckan har jag bara legat och slappat på stranden. Idag blir det stan och träffa några vänner! 


 

Av Ellen - 23 juli 2012 22:04

Haft en underbar helg. Sommarvädret har äntligen kommit och nu ska det solas, haha! Igår blev det myskväll med Thomas. Först åkte vi och badade och senare blev det tacos.

Idag fick vi en idé om att färga hans hår, trots att jag inte är något proffs blev det riktigt bra!


 

Av Ellen - 20 juli 2012 20:14

Fredagkväll nu. Tiden spenderar jag med familjen och senare Thomas. Plockade lite blåbär innan idag så bakade paj, mums!

Ha en bra kväll! 


 

Av Ellen - 18 juli 2012 22:15

Är i Göteborg med familjen och hälsar på släktingar. Vi kom i förgår och vi åkte direkt till Nordstan och shoppade. Igår blev det först lite kultur i Kungälv och sedan Liseberg. Strålande sol hade vi men det var dock lite otur att Gothia Cup är precis den här veckan..det var verkligen proppat med folk och långa köer till karusellerna, men roligt hade vi!


Idag blev det Ikea och sedan åt vi glass och solade lite, äntligen lite värme..


Imorgon bär det hemåt mot Skåne igen.

Kraam!


 

 

 

 

 

 

 

 

   





Av Ellen - 15 juli 2012 17:15

Vaknade vid 8, fixade mig lite och sedag åkte jag med Thomas till Degeberga marknad. Hittade äntligen ett skal till min telefon! Precis som igår, åt vi langos ännu en gång, något jag aldrig blir trött på.

De fräcka trosorna köpte jag i Malmö för några dagar sedan.


Imorgon bär det av mot Göteborg, jag är såå taggad!


Ha det bra!


   

Av Ellen - 14 juli 2012 12:18

Hej bloggen!

Galen kväll igår på stranden i Åhus, tack alla!


Nu sitter jag och kollar på lite skor, funderar starkt på att beställa de på bilden. Visst är de snygga?

Ikväll blir det stan, just love my life.


Puss, E

 

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Ellen och älskar kläder och mode!
Går tredje året på gymnasiet och vill bli fotograf.
Hoppas ni gillar det jag skriver!

Puss;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards