Alla inlägg under april 2012

Av Ellen - 29 april 2012 10:23

Igår var jag och Mirabella i Balsby. Tanken var att vi skulle fira hennes födelsedag. Det blev en trevlig kväll med film, godis och myys.

Nu drar jag till sommarstugan ett litet tag, nu känns det att våren är på väg! puss;*

 

 

Av Ellen - 26 april 2012 21:40

Idag fick HM in de nya kläderna från kampanjen Fashion Against AIDS. Gick dit med Linnea som blev helt toppad och sa att vi måste dit imorgon igen, haha!

Nu ikväll kom Micaela hit. Kollade film, längsen vi skrattade så mycket!

 

Imorgon är det fredag och det gör mig superglad!

Puss.

 

   

Av Ellen - 25 april 2012 23:11

Hej!

Trots det dåliga vädret med regn och blåst har det varit en bra dag. Träffade Micaela och tog ännu en fika med snyggingen som är här på besök, trevligt!

Efter det gick vi en sväng på stan och upptäckte att Bikbok hade 50% på allt i butiken. Var tvungen att gå in och kika. Hittade denhär skjortan med stjärnor på och ett linne, nöjd!


Puss och kram, E



 

Av Ellen - 23 april 2012 18:16

Hej, hur mår ni? Här är det sådär..men nu ska jag inte skriva om det tråkiga utan berätta om det som gjorde min dag. Kom till skolan och första lektionen var inställd, skönt. På eftermiddagen träffade jag Micaela och jag köpte den neon-rosa tröjan på bilden. Sen gick vi lite i affärer tills plötsligt telefonen ringde. Jag svarade och blev riktigt glad när jag förstod vem det var! Vi bestämde att vi skulle ses och gullig som han var, bjöd han på fika på House of Bagles. Snacka om att dagen gick från botten till toppen, tack!

 

    

                                                  
      Från Bikbok, 249:-

Av Ellen - 22 april 2012 12:29

  

 

Godmorgon alla!

Sovit ut..och vaknade med detta håret, (haha). Kvällen igår blev inte riktigt som planerad med slutade bra då vi till sist hamnade i Vä.

 

Söndagar är till för att slappa, så tänker åka in till stan och ta en fika med bästa Micaela! 

Av Ellen - 21 april 2012 08:39

Nu sticker jag och mamma snart på handledarutbildningen. Kul en lördag..men aja. Äntligen börjar det dra ihop sig till körkortet, härligt! 

 

Gårdagen spenderades i Hässleholm med Micaela, roligt som bara den hade vi! Mindre kul var ju när vi upptäckte att det var en kvart kvar tills tåget skulle gå och sprang typ jättelångt..tur vi hann med!


Kram sålänge!

Av Ellen - 19 april 2012 11:36

Håltimme i fyra timmar..fick ett ryck och bakade lite muffins med äpplebitar i. Mums!


   

 

Av Ellen - 18 april 2012 20:15

Här kommer lite bilder på kläderna jag köpte i Spanien! 

 

  

  

  

  

  

 

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Ellen och älskar kläder och mode!
Går tredje året på gymnasiet och vill bli fotograf.
Hoppas ni gillar det jag skriver!

Puss;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards