Alla inlägg under maj 2012

Av Ellen - 29 maj 2012 22:31

 

 

Dagen började dåligt och det kändes som om allt gick emot mig. Men inte meningen att jag ska skriva om det tråkiga nu.. Slutade tidigt så gick en sväng på stan och köpte bland annat lila hårfärg. Efter några timmar kom Caroline och vi blekte och färgade en lila slinga. Medan vi väntade under omgångarna med färg tjockade vi oss med godis och resultatet blev bra!

 

Nu har jag precis druckit lite kaffe och sitter med mitt arbete som ska redovisas imorn.

Av Ellen - 28 maj 2012 17:12

Här kommer lite bilder på allt jag köpte i lördags!

 

 

Shorts från Gina Tricot

Linne från Gina Tricot

Blus från Gina Tricot

Ring från Gina Tricot

Kjol, lång bak och kort fram. Från HM

  

Linnen från New Yorker 

Shorts från New Yorker





Av Ellen - 27 maj 2012 22:23

Hej! Läget? Som ni redan vet var jag på begravning i fredags. Hyrde ett enklare rum och övernattade till lördagen. Frukosten på stadshotellet var inte helt fel och sedan började färden hemåt. Körde inom Växjö och gick och shoppade på Grand samarkand. Bilder på allt jag handlat kommer senare!

När jag kom hem åkte jag till älsklingen. Kollade på ESC, kan fortfarande inte riktigt fatta att vi vann..!?

 

Idag blev det sommarstugan. Årets första dopp avklarat, kallt men skönt!

 

     

  

 

Av Ellen - 25 maj 2012 07:28

Tagit ledigt idag för att åka till Eksjö på begravning. Kommer hem imorn då jag får träffa min underbara älskling.

Ha en bra helg så hörs vi senare!

 

   

Av Ellen - 23 maj 2012 22:43

Hej bloggen!

 

I morse var det nationellt prov i matte som gällde. Satt tre timmar och kämpade så hoppas på resultat efter det. Gick sedan en runda på stan i det härliga vädret!

Idag började utställningen "Aktivt lív" visas på Barbacka. Tänkte jag skulle visa min bild som jag kallar "sakta men säkert". Blev riktigt nöjd!

 

 


 

Av Ellen - 22 maj 2012 17:45

Här är bilden på min nya bikini-överdel från HM.


( 129:- )  

Av Ellen - 21 maj 2012 22:47

Hej, hur är läget?

Ledigheten som började i onsdags och slutade igår var perfekt. Nästan 5 hela daga med min älskling. Varit i sommarstugan där det inte finns internet än, därför jag inte uppdaterat. Ska försöka fixa det tills sommaren!

Igår kom värmen på riktigt så vi åkte och fiskade, eller ja, jag solade mest, hihi.

 

Idag spenderade jag lite tid på stan. Hittade en bikini-överdel som var supersnygg. Kommer bild på det senare! Tog en snabbfika med Linnea på håltimmen också, myys! 

 

  

  

  

  

                                                Tack för en underbar helg älskling! 

 

Av Ellen - 15 maj 2012 23:13

Dagen började kl 8. En lektion sen håltimme. Jag och Linnea satte oss på House of Bagles, jag tog en kaffe och lite mörk choklad till det, mums!

Lycka uppstod när vi fick reda på att vi var lediga imorn, alltså 5 hela lediga dagar, inte dåligt det!

Imorgon har jag planer på att köpa ny plattång och träffa älskling.

Natti;*


 

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Ellen och älskar kläder och mode!
Går tredje året på gymnasiet och vill bli fotograf.
Hoppas ni gillar det jag skriver!

Puss;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards