Alla inlägg under augusti 2012

Av Ellen - 31 augusti 2012 09:21

Gör ett litet, snabbt inlägg innan jag ska till skolan med vad jag har handlat för nytt i veckan, fick även Thomas att gå in i några affärer, haha! 


 

 

 

 

Av Ellen - 26 augusti 2012 22:01

Hejhej, söndagkväll igen och helgen har varit perfekt. Det började med att jag och Linnea åkte till Malmöfestivalen. Såg Kapten röd och General knas och jag tryckte mina efterlängtade tröjor. På fredagskvällen kom älsklingen och sen dess har jag varit med honom. Han sover här inatt med eftersom jag har ett så bra schema där jag börjar 12 på måndagar!


   

 

Av Ellen - 21 augusti 2012 00:31

Gissa om jag var glad i morse?

Vet, sent inlägg men har städat mitt rum och sorterat hela gaderoben och det tar minsann tid! Saknar min älskling och imorn är det tillbaka till skolan igen..

En bra sommar har det varit iallafall!

Puss på det, natti!;*


   

Av Ellen - 19 augusti 2012 00:10

Efter en kort visit i småland inatt så vaknade vi vid halv tolv. Gick upp och åt frukost med min underbara pojkvän och sedan bestämde vi oss för att åka in till stan och kolla nya byxor till honom. Hittade ett par som jag gillde extremt! 

Nej, nu ska vi kolla på en film sen sova, puss på er!


 

Av Ellen - 17 augusti 2012 20:02

Nu är det sista veckan av ledigheten. På tisdag börjar skolan igen men måste säga att jag har haft en riktigt rolig sommar trots att jag klagat lite på vädret ibland. I onsdags träffade jag Linnea och eftersom att det var en solig eftermiddag åkte vi en sväng till Åhus och åt glass på Glassbåten. Satt och snackade länge om allt möjligt och kom fram till att vi har setts alldeles för lite denna sommar. Detta ska vi försöka ta igen genom att åka till Malmöfestivalen i veckan!

Hoppas ni har haft en lika bra sommar som jag!

Kram och puss!


 




Av Ellen - 15 augusti 2012 00:27

Malmö både igår och idag med Micaela. Köpte ett långt, svart linne som jag ska ha till mina mångfärgade tights. Blev även en söt, mysig väst i vitt.

Tack för två superroliga dagar!  

Kram på er!


 

 

 

 

Av Ellen - 12 augusti 2012 13:37

Planen för helgen var ju egentligen att vi skulle åkt till Växjö men så blev det inte. Mestadels av gårdagen spenderade jag och Thomas i Breanäs med några utav mina släktingar. De bjöd på smörgåstårta och efter det gick vi en runda längs med sjön och tog några fina bilder.


Sitter just nu ute och solar men bänkar mig framför tvn när klockan blir fyra för vem ska inte se finalen mellan Sverige och Frankrike? ETT MÅSTE!


 

   

Av Ellen - 10 augusti 2012 20:25

Sitter och väntar på Thomas som snart slutar jobba. Kollade på semifinalen mellan Sverige och Ungern (vilket är helt osannolikt eftersom jag aldrig brukar kolla på sport) och tjockar mig nu med godis och kollar film.

Ha en bra fredagskväll!


   

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Ellen och älskar kläder och mode!
Går tredje året på gymnasiet och vill bli fotograf.
Hoppas ni gillar det jag skriver!

Puss;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards