Alla inlägg under september 2012

Av Ellen - 30 september 2012 22:55

Igår var jag och Thomas i Växjö för att fira min systerdotter som fyllde 20. God mat och smarriga tårtor njöt vi av. En lyckad dag och riktigt roligt att träffa alla släktingarna där uppe igen!


   

 

 

 

   

Av Ellen - 26 september 2012 22:27

Förutom ett handledarmöte på eftermiddagen slutade jag redan halv 12. Jag, Linnea, Karin och Thomas gick på stan en sväng och fikade på café Fenix. Snackade om allt och åt goda chokladbollar, hihi.

Hittade även en jacka på bikbok som var riktigt snygg, måste ha! 

Nej, nu ska jag sova, puss på er!;*


 

Av Ellen - 25 september 2012 21:06

Hej alla! Dålig uppdaterig, jag vet..men har så mycket nu. Prov, projektarbete och körkort på g! Spenderar även mycket tid med min underbara älskling.

Hur som helst, här kommer bilder på kläderna jag köpte på Mallorca, love it!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Av Ellen - 16 september 2012 22:16

Var med Thomas hos några av hans släktngar på kräftskiva igår, trevligt!

Just nu myser vi med chips och Beck. Imorgonbitti är det körlektion som gäller!

Puss!


   

 

Av Ellen - 14 september 2012 23:20

Av någon anledning har inte bloggen fungerat som den ska den senaste veckan.. men hur som helst var resan med familjen till Mallorca riktigt rolig! Solen var framme varje dag och ca 28 grader!

Laddade upp med kläder och väskor inför vintern, bilder på det kommer senare. Här är några bilder från resan sålänge.

Ska mysa lite med Thomas nu, hoppas allt är bra med er, kraam!


 

 

 


Av Ellen - 1 september 2012 01:24

Nu är klockan snart halv 2..halv 4 åker jag och familjen mot Malmö för att senare ta flyget till Mallorca. Kommer bli skönt att komma till värmen lite!

Kommer sakna alla, inte minst min underbara pojkvän.. 

Ha det bra här hemma i Sverige, puss och kram!


   

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Ellen och älskar kläder och mode!
Går tredje året på gymnasiet och vill bli fotograf.
Hoppas ni gillar det jag skriver!

Puss;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards