Alla inlägg under juni 2012

Av Ellen - 30 juni 2012 08:59

Hej!

Dålig uppdatering, har haft fullt upp! Jobbat hela veckan och vädret har varit hyfstat förutom igår när det öste ner. Tur som det var, sprack det upp till kvällen och vi kunde ha vår grillfest som bestämt. Trevligt! På vägen träffade vi några hippiesar. De bidrog med massa reggae-musik och kvällen slutade med åska, haha.


Var och shoppade lite i veckan, här är bilder på de.


 

   

Av Ellen - 26 juni 2012 21:46

Jobbade från 7 till halv 4. Drog sedan till stan för att kolla lite kläder på sommarrean. Köpte bikini och en top i spets, kommer bilder imorn!

Nu ska jag mumsa i mig massa jordgubbar, sedag sova!

Puss på er!;*


 

Av Ellen - 24 juni 2012 22:00

Hej alla! Har ni haft en bra helg?

Det har jag iallafall! I fredags, på midsommarafton kom Karin och Henrik vid tre. Vi åt en smarrig jordgubbstårta och massor med mat innan vi begav oss till campingen, där vi skulle spendera kvällen. Drink efter drink och det blev lyckat. Tur med vädret hade vi också, det regnade nästan hela eftermiddagen men på kvällen kom solen fram.

Kom hem vid 4 på natten, sov till 9 och sen taggade vi inför fest igen. Grillade, mysigt. 

Idag har det varit en slappe-dag och hoppas verkligen att jag inte är för trött imorgon när jag ska börja jobba kl 7..


 

 

 

 


 

 

 



Av Ellen - 18 juni 2012 21:49

Första dagen avklarad på sommarjobbet, mycket bättre än jag förväntade mig! Bara 13 dagar kvar.. Nu är klockan 10, ska gå och lägga mig snart..de tidiga mornarna gör mig galen!

Imorgon ska jag äta lunch med Caroline, trevligt.

Natti;*

 

  

Fotade lite igår.

Av Ellen - 17 juni 2012 22:18

För en drygt vecka sedan ringde de och sa att jag hade fått sommarjobb. Tre veckor från och med imorgon. Börjar 7, men det är bara till att bita ihop! Tur att det bara är 4 dagar denna veckan för sen ska vi fira Midsommar så det står härliga till!

PUSS! 

 

 

Av Ellen - 17 juni 2012 00:51


 

 

 

 

 

 

Av Ellen - 14 juni 2012 22:48

Imorgon är det avslutning, som jag har längtat! Ska ha på mig en söt byxdress i spets och klackar till det såklart! Först blir det teatern, lite senare student-firande och på kvällen fest, kommer bli en toppendag!

Nu ska jag duscha snabbt och sedan sova!

På lördag är planen en tur till Malmö.

Ha det bra.

 

  

                                                  

Av Ellen - 13 juni 2012 01:48

Klockan är snart två på natten och här sitter jag uppe och redigerar bilder. Mitt hår är nästan helt svart efter färgningen..inte helt nöjd men det blir nog bättre efter några tvättar. Träffade Caroline i eftermiddags, vi stack hem till mig och sen fick vi en idé som vi planerat in i minsta detalj nu. Detta måste lyckas, haha!

Imorgon ska jag på champagnefrukost med klassen hos vår lärare, trevligt!


En av bilderna till idén. 


 

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Ellen och älskar kläder och mode!
Går tredje året på gymnasiet och vill bli fotograf.
Hoppas ni gillar det jag skriver!

Puss;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards