Alla inlägg under mars 2012

Av Ellen - 31 mars 2012 22:40

Lämnade ett soligt Gran Canaria klockan halv 1. Kom till Malmö vid 7. Fick vänta på väskorna jättelänge för att det var något fel på bandet, haha! Hemma i Kristianstad nu iallafall, tyckte det var lite väl kallt med 4 grader när man kommer från sommarvädret.

Mer bilder kommer senare, puss sålänge!

 

   

Av Ellen - 30 mars 2012 10:03

Strálande sol när vi vaknade, härligt! Ska till stranden och sola snart. Imorgon är det hemfärd och sedan ledigt en vecka till. Perfekt! 

Puss;*

Av Ellen - 28 mars 2012 09:59

Hej!

Nu bär det av till marknaden här i Playa Ingles. Ska pruta som bara den, hihi. Vädret är lite molnigt men det är riktigt skönt med semester.

Ha det bra, hörs! 

Av Ellen - 24 mars 2012 23:10

Vi landade klockan 12 i Las Palmas. 26 grader och sol, kan det bli bättre?

Nu är klockan halv 11 och jag är dötrött. Precis varit ute en runda och kollat lite i butikerna.. redan hittat massor jag vill ha, hehe.

Hoppas allt är bra med er!

 

Kram, E 

Av Ellen - 24 mars 2012 02:52

Klockan är 3 och jag har precis ätit frukost. Snart bär det av mot Malmö för att sedan ta flyget till Gran Canaria. Hoppas ni får det underbart i Sverige med det sköna vårvädret.

Kommer nog inte uppdatera bloggen så mycket nu när jag är iväg men ha det bra sålänge!

 

 

 

Av Ellen - 23 mars 2012 19:15

Fikade med vännerna idag. Alltid lika roligt!

Hittade sedan ett par virkade shorts, passar ju bra nu när jag ska till solen!

 

  

  

Dåliga mobilbilder, men aja.. shortsen är från HM 199:-

 

 

Av Ellen - 22 mars 2012 22:29

Hejhej!

Hur mår ni? Här är allt bra.

I eftermiddags träffade jag Mirabella. Vi satt i solen och snackade, riktigt varmt och skönt var det. Sa hejdå med massa kramar eftersom vi inte kommer ses på en vecka.

 

Nu är nästan allt nerpackat och jag är taggad till tusen!

Måste säga att jag gillar min rosa resväska väldigt mycket, nästan lite kär i den, hihi!

 

 

 

 

Av Ellen - 21 mars 2012 23:54

Vårvädret verkar hålla i sig trots blåsten. Skönt! Har börjat packa lite inför resan, äntligen ska man ha shorts och klänningar på sig igen.

Nu sitter jag och tar mig en kopp kaffe och lite jordgubbar till, nyttigt ska det va! haha!

Ska snart sova, natti!

 

   

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Ellen och älskar kläder och mode!
Går tredje året på gymnasiet och vill bli fotograf.
Hoppas ni gillar det jag skriver!

Puss;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards