Alla inlägg under juni 2012

Av Ellen - 11 juni 2012 23:33

Känner mig helt slut i huvudet så ska snart sova. Har fått ögoninfektion, lagom till skolavslutningen, usch! Hoppas jag inte kommer vara lika röd på fredag som jag är ikväll!

Imorgon ska jag färga håret, hade jag tänkt. 

 

Natti natti alla!

 

 

Av Ellen - 10 juni 2012 21:42

Hejhej!

Haft en underbar helg med minnen som lever kvar..och minnen jag kommer bära med mig. Idag var jag och Caroline och fotograferade balen på Bäckaskogs slott. Mycket folk men trevligt var det! Kan inte förstå att det är jag nästa år, känns helt overkligt!

Vi passade även på att ta lite bilder på oss nere vid sjön. De får ni se imorn!

Puss sålänge!;*

 

Av Ellen - 9 juni 2012 12:53

Gör ett snabbt inlägg innan jag beger mig till stan. Ska kolla lite kläder sen tar jag bussen till sommarstället. Härligt väder, iallafall lite varmare!


   

Bild från i torsdags när jag, Micaela och hennes brorson var i Tivoliparken.

Av Ellen - 6 juni 2012 21:56

En ledig dag såhär i veckan är aldrig fel! Igår var det fullt ös med skattjakten för 3orna. Jag och vännerna hade väldigt trevligt. 

Idag har jag bara tagit det lugnt. Övningskörde på eftermiddagen, då jag och familjen skulle på invigning.

 

     

                                      Bild på mig och Caroline från igår.

Av Ellen - 4 juni 2012 20:54

Hej!

Nu börjar det gå mot sitt slut och andra året i gymnasiet är snart avklarat. Just nu är det såå mycket att göra. Panikskriver lite nu så hoppas det blir bra!

Dagen har annars varit bra. Sov hos Micaela natten som gick, bra att hon bor precis vid min skola så jag kunde passa på att sova lite längre i morse. Träffade henne senare på eftermiddagen och tog en runda på stan. Sedan var det dags för möte på skolan. Var inte hemma förrän vid 6 och nu är jag verkligen trött. Får bli att nana tidigt ikväll, hihi.

Puss och kram, E

 

 

  

</3

Av Ellen - 2 juni 2012 20:59

Vill egentligen inte skriva om tråkiga saker men..


Det här var det sista jag ville skulle hända . När vi träffades förändrades allt. Plötsligt kunde jag tro på något jag aldrig kunnat tro innan. Du fick mig att känna mig levande och med dig kunde jag vara mig själv. När jag kollar på alla bilder som är tagna på oss börjar jag gråta. Alla minnen kommer tillbaka och jag förstår inte hur vi kunde ha så många glada stunder när det i slutet blev såhär. Tanken på att jag aldrig kommer vara nära dig igen är oförstålig. Kanske var det inte menat att det skulle bli vi. Jag önskar verkligen att allt skulle fungera mellan oss och att vi inte skulle gå skilda vägar. Men en sak är i alla fall säker, att var som än händer kommer jag aldrig glömma oss två.


 

Av Ellen - 2 juni 2012 10:31

Vaknade, såg det härliga vädret och allt kändes plötsligt mycket bättre. Detta måste varit en av de värsta nätterna jag varit med om. Tur man har sina vänner när svåra stunder kommer. Jag älskar er!


Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan beger jag mig iväg och träffar Nikki och Linnea. Hoppas på en rolig eftermiddag trots omständigheterna.

Slänger på mig nya klänningen från Gina Tricot och en tröja. Skinnjacka och Converse till det, perfekt!

Ha en bra dag alla! Puuussss!


   

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Ellen och älskar kläder och mode!
Går tredje året på gymnasiet och vill bli fotograf.
Hoppas ni gillar det jag skriver!

Puss;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards