Alla inlägg under maj 2012

Av Ellen - 14 maj 2012 20:42

Ligger i sängen och kollar tv. Tänkte jag skulle göra ett inlägg med lite bilder på mina nya vårkläder. Mycket färger och det gillar jag!

Saknar min älskling, annars är allt bra! Puss:*


 

  

  

  

                                                  
A
lla tre från HM


Av Ellen - 13 maj 2012 19:56

Precis varit ute och övningskört. Ganska nöjd faktiskt. Mycket roligare än jag trodde, haha!

 

 

Av Ellen - 13 maj 2012 09:21

Vaknade nyss, gick upp och gjorde lite frukost. Upptäckte sedan att jag knappt har någon röst kvar, låter helt konstigt när jag snackar, haha!

Sitter med en kopp kaffe och myser i sängen nu iallafall, hoppas det blir bättre framå dagen. Ska till sommarstugan och fixa lite så vi kan bo där nästa helg.

Ha en bra dag!

 

   

Av Ellen - 12 maj 2012 23:14

Här kommer lite bilder sen igår, dock förlorade c4 men till skillnad från vissa andra är vi inga dåliga förlorare!

Sonny hämtade mig och lite senare åkte vi hem till min moster som fyllt år i dagarna. Firade och hon bjöd på god mat. Sov sedan hos Sonny och spenderade denna lördag med honom. Du är underbar!

Puss och kram, E

 

  

    

 

 

 

Av Ellen - 10 maj 2012 22:14

Steg upp vid 9, pluggade inför provet imorn, hoppas det kommer gå bra. Tog sedan bussen vid halv 12 till stan för att åka vidare till Broby där Sonny hämtade mig. Åkte hem till honom och tog det lugnt, ösregnade ute så det blev film och mys. Beställde senare pizza, riktigt längesen jag åt det, snacka om gott! hihi

Är nu hemma efter en fantastisk dag, puss på det!

 

   

Av Ellen - 9 maj 2012 19:49

Hejhej, hur mår ni? Här är allt fint. Jordgubbschokladet är tillbaka, det är varmt ute och imorgon är jag ledig. Kan inte bli bättre just nu.. Åker till Sonny imorgon, längtar! 

På fredag ska jag och tjejerna ut och äta. Sedan är det Kårkampen, rugbymatch år igen, heja c4!

Mer om helgens planer kommer om jag inte bara ska ta det lugnt..

Ha det bra!

 

 

Av Ellen - 7 maj 2012 22:34

Helgen var perfekt. Spenderade mycket tid med en underbar kille och lördagens fest var mycket trevlig. Tack allihopa!

Idag slutade jag 11, riktigt skönt med tanke på att jag jag trodde jag skulle sluta 4. Pluggat lite i eftermiddag sen kom Micaela hit.

Kram på er!

 

    

Bild från lördagen

Av Ellen - 5 maj 2012 10:46

Sorry för dålig uppdatering, så himla mycket nu som jag ska hinna med. Men igår var jag iallafall med Linnea på stan en liten runda, köpte dessa jeansen, tighta och sitter perfekt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan träffa Micaela en stund. 

 

Ikväll taggar jag för 21-års-fest med vännerna!

Puss sålänge!

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Ellen och älskar kläder och mode!
Går tredje året på gymnasiet och vill bli fotograf.
Hoppas ni gillar det jag skriver!

Puss;*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards